بلاگ

۵ مطلب در آبان ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

شما شروع به یادگیری ایتالیایی کرده اید. شما کلمات جدید واژگان را به خاطر می آورید، از مرتبا استفاده می کنید، فعل های کانجوگیتینگ را تمرین می کنید، مباحث دستور زبان جدید را مطالعه می کنید و سپس لحظه حقیقت فرا می رسد.

 شما با یک فرد بومی دیدار می کنید. هیجان زده و عصبی برای نشان دادن آنچه آموخته اید شروع به صحبت می کنید و یخ می زنید. شما بر کلمات گیر افتاده اید. دوباره چطور این حرف را می زنید؟ آیا صفت قبل یا بعد از اسم آمده است؟ آیا من حتی صحبت می کنم؟ آیا آن ها می توانند مرا درک کنند؟ چه کسی می دانست یک مکالمه ساده می تواند خیلی دشوار باشد.

اگر قبلا زبان خارجی خوانده اید، احتمالا با این وضعیت و دشواری مکالمات غریبه نیستید. خواندن، گوش دادن و مطالعه واژگان و دستور زبان ها یک چیز است. اما وقتی نوبت به صحبت واقعی می رسد، این یک بازی توپ کاملا جدید است و لازم است از انواع تمرینات و کلاس دایلو نیز استفاده کنید. وقتی از آن ها سؤال می شود که اهداف زبان ایتالیایی آن ها چیست، بسیاری از زبان آموزان حتی از پاسخ دادن دریغ نمی کنند البته مسلط بودن است.

با این حال آنچه معدود زبان آموزان درک می کنند این است که آنچه ما از آن به عنوان تسلط فکر می کنیم در واقع یک هدف بسیار غیرواقعی است. پس از همه تسلط داشتن به معنای صحبت کردن کاملا مثل یک مادری بومی است. چند نکته وجود دارد که باید در نظر داشته باشید. اول از همه تعداد معدود زبان مادری حتی زبان خود را کاملا صحبت می کنند.

دوم تعریف ساده حتی صحبت از ایتالیایی مانند یک مادری بومی یا صحبت کردن کاملا آسان نیست. اگر لحظه ای متوقف شویم و در مورد آنچه واقعا می خواهیم فکر کنیم، احتمالا چنین چیزی است این که بتوانیم به راحتی و بدون تردید به زبان ایتالیایی صحبت کنیم.

با توجه به این تعریف، تسلط می تواند در هر سطح یادگیری زبانی اتفاق بیفتد، چه مبتدی و چه نیتیو پیشرفته. این صرفا کاری است که می توانید آنچه را که می دانید تمرین کنید و دانستن چگونگی صحبت کردن در مورد چیزهایی که نمی دانید.

این یک عمل بسیار متداول از افراد دنیوی خوش گذر است. برای اینکه بتوانند بدون هیچ گونه حواس پرتی به یک کشور سفر کنند و آنها را بهتر ترکیب کنیم، آن ها فقط به اندازه کافی یاد می گیرند که بتوانند از این طریق کنار بیایند. سپس آن ها واژگان جدید خود را تمرین می کنند و این تمرین را بیشتر انجام می دهند. با پایان یافتن سفرشان، آن ها می توانند همانند افراد بومی صحبت کنند. به عبارت دیگر آن ها مسلط هستند، فقط واژگان اساسی و مفاهیم اساسی دستور زبان را دارند.

بیایید این نوع تسلط را مکالمه بنامیم. انجام مکالمه آسان بیان کردن در زبان ایتالیایی است و نیازی به جستجوی کلمات هنگام صحبت کردن نیست. این در مورد این است که نگذارید مهارت های تقویت نشده خود را در راه مهارت های خود قرار دهد. به معنای تمرکز روی کلمات عملی، عبارات و مهارت هایی است که در اکثر تعاملها مفید هستند و تمرین کردن آن ها تا زمانی که بر آن ها مسلط نشوید.

آیا این به نظر نمی رسد مانند هدف بسیار بهتر از مفهوم مبهم مبنی بر مسلط شدن باشد؟ برای رسیدن به این هدف، روش های بسیار خوبی برای تمرین و بهبود مهارت های مکالمه شما وجود دارد و یاد می گیرید هنگام صحبت به زبان ایتالیایی اطمینان داشته باشید. بیایید به پنج نکته عالی نگاهی بیندازیم.

برای ادامه یادگیری ایتالیایی با انگیزه بمانید. پنهانی نیست که انگیزه هنگام یادگیری یک زبان جدید بسیار مهم است. این یکی از اصلی ترین دلایلی است که هر کسی قادر به یادگیری یک زبان فارغ از سن ، تحصیلات و تجربه است. انگیزه مهمتر از هر عذر و بهانه ای است که شما برای یادگیری ایتالیایی ندارید.

با انگیزه ماندن دلیل شماره یک دلیل موفقیت بسیاری در یادگیری زبان است و همچنین دلیل شماره یک عدم موفقیت برخی است. نمی دانید که در هر مرحله از فراگیری یادگیری چقدر مهم است، خواه شما شروع به یادگیری ایتالیایی کنید یا مهارت های خود را جلب کنید.

با انگیزه بمانید به این موضوع توجه کنید که چرا می خواهید ایتالیایی را یاد بگیرید، چگونه زندگی شما را بهبود می بخشد و همه چیز خوبی را که می تواند از آن حاصل شود. یادگیری ایتالیایی همیشه ارزش آن را دارد. این طرز فکر در هر مرحله از فرآیند یادگیری زبان مفید است. این همچنین کمک می کند تا عمل مکالمه شما سوخت نشود.

کتاب عبارات ایتالیایی خود را ایجاد کنید. فرهنگ لغت و اصطلاحات ایتالیایی خود را بسازید. این می تواند به صورت آنلاین، از طریق تلفن شما یا حتی در یک دفترچه کوچک و زیبا از فروشگاه باشد.

هر بار که کلمه یا عبارتی جدید ایتالیایی را می شنوید که فکر می کنید مفید است، آن را در کتاب های عبارات خود بنویسید. بعدا زمانی که وقت آزاد دارید یا کلمه یا عبارت را فراموش کرده اید می توانید برای کمک به دیکشنری قابل حمل و شخصی ایتالیایی خود مراجعه کنید.

آنچه در این مورد بسیار جالب است این برنامه به شما امکان می دهد واژگان و اصطلاحات مفیدی را ایجاد کنید که به شما کمک می کند در ایتالیایی ها گفتگو کنید. کتاب عبارات شما فرهنگ لغت شخصی شما و راهنمای کلمات است که برای شما مفید خواهد بود. این راهی برای سازماندهی عملی ترین اطلاعات از مطالعات شما در یک مکان برای استفاده بعدی و تمرکز روی مواردی است که هنگام صحبت کردن واقعا به آن ها نیاز خواهید داشت.

سرانجام نه تنها کمک به نگه داشتن کلمات و عبارات مفید خود در یک مکان حمل آسان، بلکه فرآیند نوشتن کلمات و عبارات ایتالیایی به شما کمک می کند تا آن ها را به خاطر بسپارید.

  • لالاللا للالابل
  • ۰
  • ۰

همیشه می خواستم درباره برنامه نویسی کد اطلاعات بیشتری کسب کنید ، اما فاقد وقت بود؟ اگر در دانش کد منبع شما شکافی وجود دارد ، این برگه تقلب نهایی در برنامه رایانه منبع کد شما را راهنمایی می کند که چگونه از آنها استفاده کنید. زبان برنامه نویسی رایانه شامل درک همه چیز از محیط برنامه نویسی برای شامل همه چیز است. اگر مهارت های برنامه نویسی را بدست آورید ، می توانید در دنیای مجازی یک قهرمان واقعی شوید. بنابراین ، برنامه نویسی رایانه ای را برای مبتدیان بیاموزید و نکات و ترفندهایی را که برای پیشرفت در دنیای سایبر لازم است ، بدست آورید

کد منبع در زبان برنامه نویسی کامپیوتر چیست؟

این توالی از دستورالعمل هایی است که برای استفاده از زبان برنامه نویسی رایانه برای انجام کارهای خاص از طریق رایانه طراحی شده است. بنابراین ، تفاوت بین زبان انسانی و زبان رایانه چیست؟ خوب ، این تفاوت بین دنیای واقعی و مجازی است. معرفی دستورالعمل های برنامه رایانه ای به عنوان کد دوره شناخته می شود.

زبان برنامه نویسی رایانه به عنوان برنامه نویسی منبع برنامه شناخته می شود. دستگاه رایانه ای بدون برنامه مانند قهوه بدون شکر یا صبح مانند قهوه بدون خورشید است. برنامه های رایانه ای می توانند از دو تا میلیونها خط آموزش باشند. دقیقاً همانطور که در جهان بشر زبانهای زیادی وجود دارد ، بسیاری از زبان های برنامه نویسی رایانه ای مانند Python ، C ++ ، Java ، C ، Perl ، PHP و Ruby نیز وجود دارند.

صدها زبان مختلف برنامه نویسی وجود دارد. اگر می خواهید چندین زبان صحبت کنید ، دنیای مجازی مکان مناسبی برای شماست

ایجاد واقعیت مجازی: برنامه های رایانه ای چه کاری می توانند انجام دهند

برنامه های رایانه ای تقریباً در هر زمینه ای از فیلم گرفته تا پزشکی ، دفاع از کشاورزی ، ارتباطات گرفته تا ارتباطات مورد استفاده قرار می گیرد. برنامه های رایانه ای متفاوتی شامل MS Word ، Internet Explorer و Adobe Photoshop است. برنامه های رایانه ای برای معاینه پزشکی از طریق ارتباط صوتی استفاده می شود

یک برنامه نویس رایانه: مرد پشت دستگاه

برنامه نویس رایانه کسی است که برنامه های رایانه ای می نویسد یا برنامه نویسی رایانه ای را انجام می دهد. برنامه نویسان مختلف در بسیاری از زبانهای برنامه نویسی رایانه با تخصص های مختلف همراه هستند

الگوریتم ها: A تا Z زبان برنامه نویسی رایانه

در مورد زبان برنامه نویسی رایانه ، یک فرایند گام به گام نقش اساسی در حل مشکلات یا الگوریتم ها دارد. الگوریتم مجموعه ای محدود از دستورالعمل ها و الگوریتم های قاب برنامه نویسان کاملاً تعریف شده قبل از ارائه کد واقعی است

محیط برنامه نویسی رایانه

تک برنامه نویسی زبان در ، مطالعه از خدمات بیشتر مهم چیزی است محیط زیست راه اندازی است. این برنامه است برای پایه به شکل کار که است. کامپیوتر در نصب و راه اندازی D ، کامپایل و برنامه اعدام به سفارش استفاده به باشد

برنامه نویسی زبان به استفاده از شروع به به راه اندازی متن ویرایشگر ، کامپایلر و مفسر از قانون اساسی که است. کامپیوتر برنامه را برای متن ویرایشگر به استفاده از به اطمینان حاصل شود که کامپایلر برنامه به باینری فرمت به تغییر که است. برنامه به طور مستقیم اجرا برای سفارش ، مترجم از نیاز است که. متن سردبیران از موارد در دفترچه یادداشت + +، متن ویرایش و Bibiidit درگیر هستند. جاوا ، پاسکال و C ++ به عنوان برنامه نویسی زبان های برای چنین زبان در برنامه نویسی از شروع از اول خود کامپایلر نصب به مورد نیاز     است

پایتون ، پرل و پی اچ پی به عنوان برنامه نویسی زبان به باینری فرمت در تلفیقی از نیاز نیست وجود دارد است و مترجم از دسترسی خط خط برنامه خط به عنوان خوانده شده و مستقیم تبدیل از هیچ برنامه به اعدام می شود به سفارش به باشد ممکن است داشته باشد

یک برنامه خط به راحتی قابل نوشتن است. برنامه نویسی پیچیده نیاز به اجرای برنامه های پیچیده دارد. زبانهای مختلف از نظر نحو آنها متفاوت است. به عنوان مثال ، هر برنامه C با یک تابع اصلی شروع می شود و بین پرانتز ها وصل می شود. کدگذاری قسمت درون پرانتز به عنوان بدنه برنامه شناخته می شود.

کارها واحدهای کوچک برنامه هایی هستند که برای انجام کارهای خاص به کار می روند. برنامه نویسی C توابع داخلی را فراهم می کند. برخی از زبانهای برنامه نویسی به جای توابع از زیر برنامه ها استفاده می کنند. برای ایجاد فهم این برنامه از نظرات استفاده می شود و می توانید از هر زبانی که می خواهید بنویسید استفاده کنید. علاوه بر کاراکترهای قابل چاپ برای تهیه گزاره های برنامه نویسی ، فضا ، تب و برنامه همچنین دارای یک خط جدید مانند فضای سفید است. کاراکترهای Whitespace برای همه زبانهای برنامه نویسی مشترک است.

خط سیاه یا خطی که حاوی فضای سفید و اظهار نظر است توسط بیشتر کامپایلرها نادیده گرفته می شود. هر جمله فردی به روشی خاص خاتمه می یابد ، به عنوان مثال ، در برنامه های C یک بیانیه فردی با یک کلمه به پایان می رسد

  • لالاللا للالابل
  • ۰
  • ۰

مأموریت نیروی غیرممکن غیرممکن است ، به گونه‌ای که اتان هانت (تام کروز) و تیمش باید جهان را از یک تهدید هسته‌ای تازه محافظت کنند. اما با اعزام مامور سیا به واکر (هنری کاویل) که باید او را مورد توجه قرار دهد ، ایتان با نبرد سختی روبرو خواهد شد تا نشان دهد که هنوز می تواند روز را نجات دهد.

کلمه کلیدی این حق رای دادن "غیرممکن" نیست. اتان هانت و تام کروز همیشه راهی پیدا می کنند. این "ماموریت" است زیرا این فیلم ها همه چیز در مورد کار است. اتان هانت به سختی متوقف می شود تا زندگی عشق خود را در کار او دخالت دهد ، و همچنین زمان لازم برای افزایش دانش شراب خود یا انتخاب کت و شلوار جدید را ندارد. اما هر بار که او یک مأموریت را انتخاب می کند ، آنچه که به طور پیوسته دنبال می شود ، بهره برداری های ناشی از آدرنالین است که با ضربات دوبل و کاسنی درست می شود. و در قلب آن بزرگترین ستاره فیلم روی کره زمین است ، هنوز هم ، مردی که هر بار که قدم بلند می کند زندگی و اندام خود را به خطر می اندازد تا مانع هایی را که تاکنون ندیده ایم به انجام برساند. تام کروز احتمالاً قبل از صبحانه صخره های جنون را صعود می کند و با استفاده از موهای دور ریخته شده خود M: I-2 به سمت پایین عقب می رود. او به نوعی نفس گیر است.

در این نقشه ، هانت با تهدیدات وحشتناک هسته ای از زندانیان زندانی آنارشیست زندانی ، سلیمان لین ، روبرو است (شان هریس ، هنوز هم به شکلی کاملاً خزنده). ایلسا فاوست ، ربکا فرگوسن ، بار دیگر در یک مأموریت متضاد از مسیر خود عبور می کند ، در حالی که مأمور سیا ، آگوست واکر (هنری کاویل ، با سبیل) به عنوان یک ذهن آگاه روی هانت قرار می گیرد. او همانطور که رئیس سازمان سیا (اریکا سولان) (آنجلا باست) اعلام کرد ، چاقوی پوست سر هانت است ، و علی رغم اثربخشی همکاری آنها ، این دو بلافاصله با هم برخورد می کنند.

اما در حالی که بازیگران فیلم فوق العاده هستند و صحنه های شخصیت های کریستوفر مک کواری سریع و مؤثر هستند - زندگی شخصی هانت شاید در اینجا حداقل ده دقیقه طول بکشد ، هرچند که یک مشت است - فیلم در اکشن موثر فک و زنده اش زنده می شود. تعقیب خودرو ، دعوا مشت ، مسابقه پشت بام و یک هلیکوپتر در مقابل مناظر خیره کننده وجود دارد. اما چنین توصیفاتی به آنها عدالت نمی دهد: این مجموعه پاریس تعقیب اتومبیل است به همان روشی که Mad Max: Fury Road اساساً تعقیب اتومبیل است. نزاع در حمام به یک جنگ احشایی و کبودی تبدیل می شود. مک کواری و کروز هر صحنه را کمی بیشتر از آنچه فکر می کنید می توانند فشار دهند ، شکوفا و غیرقابل پیش بینی شکافها یا تکه های سهام را به شکلی که احساس تازه باشد به آن اضافه می کنند ، به طوری که شما هرگز نمی توانید حد و حدود هانت را پیش بینی کنید. اگر به نظر می رسد ساعت اول در گذشته نگر کمی آهسته است ، این تنها در مقایسه با یک فینال تقریبا بی عیب و نقص است. دانلود فیلم ایرانی با لینک مستقیم

این نیز واقعاً باهوش است نقشه شرور برای استفاده از هسته های هسته ای ، و پاسخ هانت ، کم و بیش منطقی است ، مانند هر یک از این فیلم ها. اما آنچه که بسیار رضایت بخش است ، راهی است که لایه های مک کواری به عنوان بعیدترین روش از لحظه های لحظه ای استفاده می کنند: پیوند زدن در مورد انفجار بمب یا بیان خالص ترین اعتماد هنگام مواجهه با بالاترین سهام قابل تصور. حتی فرار با قایق به یک لحظه نبوغ دلپذیر تبدیل می شود ، و تجلیل از توانایی هانت برای برنامه ریزی راه خود را از مرزهای شکسته و پایدار ماندگاری خود (و کروز نمی ترسد آسیب پذیری جسمی و عاطفی در اینجا نشان دهد ، حتی وقتی او خود را هل می دهد). به پاهایش بازمی گردد و برای بار دیگر به هدف خود می رود.

  • لالاللا للالابل
  • ۰
  • ۰

ترند های بازاریابی محتوا در سال ۲۰۲۰ که مشتری‌های شما را چندبرابر می‌کنند! پس از آن سعی کنید تجربه کاربری و کیفیت محتوای داخلی سایت خود را بهبود ببخشید. اینفلوئنسر مارکتینگ در اینستاگرام از طریق فروشگاه آمازون ! در نتیجه عاقلانه نیست که هزینه و زمان بسیار زیادی را برای رقابت با سایت های برتر از دست بدهید.

این تگ نیز همانند تگ تایتل (اما به میزان کمتر) می تواند سبب افزایش نرخ کلیک لینک سایت شما و در نتیجه رفتن به صفحه اول نتایج گوگل بشود. یکی از بهترین راهکارها برای اینکه بتوانید به کمک تگ توضیحات نرخ کلیک خود را افزایش بدهید این است که از جملات دعوت به اقدام استفاده کنید، مانند ؛ همین الان کلیک کنید، برای دانلود رایگان کلیک کنید.

به گفتگوی ما بپیوندید و دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید. امروزه اکثر کسب و کارها به صورت آنلاین هستند و نمیتوانید یک کسب و کار آینده دار با درآمد صعودی ایجاد کنید اما از اینترنت و فضایه مجازی کمک نگیرید ، درواقع کاربر و مشتری در فضایه مجازی به صورت نامحدود وجود دارد و تنها چیزی که باعث پیشرفت یک کسب و کار میشود این هست که کاربر و مشتری بیشتری بتوان جذب کرد . برای برنده شدن در رقابت سئویی بین سایت ها و قرار گرفتن در صفحه اول گوگل باید با داشتن کمی صبر و تلاش و بکارگیری روش های زیر به موفقیت های زیادی رسد. بنابراین اگر کسی بگوید «من شمارو سه ماهه میارم لینک ۱، با ضمانت!»، بدانید که کلکی در کار است.

فراموش نکنید که برای کسب‌وکار نیاز است، تا یک فرد تبدیل به یک مصرف‌کننده شود، بنابراین تعاملات با وبسایت شما بسیار مهم است. استفاده از اعداد (خصوصا اعداد فرد! طبق یک تحقیق، اعداد فرد تا حد کمی از اعداد زوج بهتر عمل می کند!) نتایج جستجو در گوگل از طریق پنل‌های اطلاعاتی، جعبه‌های پاسخ‌گویی، سوالات مرتبط، نتایج محلی و موارد دیگر قوی‌تر می‌شود. خیلی خوبه ، من الان سایتم صفحه دومه ولی هرچی زور میزنم صفحه اول نمیاد چون رقابت خیلی خیلی خیلی شدیده . شما میتونید کمک کنید ؟ پیشنهاد ویژه  چگونه وردپرس رادرحال شبکه راه اندازی کنیم؟

شما در این متن فرصت دارید تخصصتان را به مشتری نشان دهید و چرا اینکار را نکنید؟ در مقاله های قبلی در این مورد که چقدر حرفه ای بودن و تخصص داشتن شما در کار به رشد شما کمک میکند صحبت کردیم پس تا می توانید محتوای ناب و خالص برای رپورتاژ تان تولید کنید. اگر احساس می کنید که توانایی لازم برای تولید محتوا مناسب برای رپورتاژ را ندارید این کار را به متخصصین تولید محتوا بسپارید. به طور مثال تبلیغاتی که به صورت یک نوار، زیر تصویر پخش یک برنامه تلویزیونی مشاهده می کنید نوعی از رپورتاژ است. ریپورتاژ یا محتوای حمایت شده در صورتی که با رعایت اصول نگارش رپورتاژ آگهی تهیه شده باشند، مخاطب در برخورد اول متوجه جنبه تبلیغاتی ان نشده و صرفا به عنوان یک محتوای آموزشی آن را مطالعه خواهد کرد. همین امروز با پکیج فوق العاده فعلی رپورتاژ انبوه مجموعه شیک رنک به ارتقا ماهیت و جایگاه کسب کار اینترنتی خود در کلمات تخصصی سایت خود بطور کاملا طبیعی بدون هیچگونه ریسک منفی بپردازید .

نحوه تهیه خبر تبلیغاتی است که لازم است توسط یک تیم متخصص و مشاور بازاریابی و برندینگ و متخصص سئو تهیه شود و سعی کنید نام و نشانی از خودتان در ذهن مخاطبتان بگذارید. توجه داشته باشید که هر چقدر موضوع رپورتاژ جذاب‌تر باشد، تاثیرگذاری آن نیز بیشتر است. راهنمای کامل نگارش، خرید و انتشار رپورتاژ آگهی موفقرپورتاژ آگهی چیست؟ چه مزایایی برای کسب و کار دارد؟رپورتاژ آگهی چطور به سئو کمک می کند؟

در وبلاگ آژانس همگام بیشتر دربارۀ ریپورتاژ خبری سایت بخوانید برند سازیبرند سازی مسئله بعدی است که رپرتاژ آگهی در اختیار شما میگذارد با ارائه رپرتاژ آگهی میتوانید به خوبی مخاطبتان را جذب کنید .

وبسایت هایی که در زمینه موزیک , تور های خارجه , کنسرت ها , و سایت های غیر قانونی فعالیت دارند قبل از ثبت سفارش این رسانه با پشتیبانی تماس حاصل فرمایند. ی سوال دیگه: من دانشجوی افغانستانی هستم ولی در ایران اقامت دارم و در حال حاضر تحصیل می کنم. خانه های چوبی در برابر امواج مضر الکترومغناطیس به داخل خانه عایق می‌باشند. پس از تحویل گزارش کامل صفحات رپورتاژ شما ایمیل خواهد شد. شما میتوانید با کلیک بر اینجا، درباره ریپورتاژ در ویکی پدیا اطلاعات بیشتری کسب نمایید. هرچقدر این صفحه ارزشمندتر باشد و جایگاه بهتری در نتایج گوگل کسب کند شانس شما نیز برای کسب جایگاه و اعتبار در کمه هدف بیشتر خواهد شد.

خرید رپورتاژ از سایت های مربوطه چه تاثیری روی سئو و بک لینک دارد؟ و اینکه آیا فرقی میکند که سایت ما فروشگاهی باشد یا شرکتی ؟ممنون ورود به اینستاگرام از طریق شماره تلفن، ایمیل و یوزرنیم و یا بدون آنها اگر مثلا یکی از صفحات قدیمی یک سایت خبری که مرتبط با سایت خودمان باشد برای رپورتاژ اگهی انتخاب کنیم و بتونیم از این صفحه لینک بگیریم خوب است ؟ اگر سایتی دارید که پیج اوتوریتی و دامین اوتوریتی بالای ۵۰ دارد میتوانید با قرار دادن یک ریپرتاژ اگهی از ما در سایت خود یک ریپرتاژ اگهی خود را در مجله اینترنتی ایران فان به صورت رایگان قرار دهید .

توجه فرمایید که در روز های پنج رپورتاژ و رپورتاژ سفارشات خرید رپورتاژ آگهی که برای این رسانه ثبت شده اند ممکن است درج نشوند زیرا در اواخر هفته ممکن است برخی از رسانه ها با تاخیر انجام شوند و سفارشات در روز های تاخیر به روز بعد کاری موکول خواهد گردید.

وقتی در گوگل سرچ می کنیم :”گردشگری ایران” ؛ بجای اون صفحه ،صفحه اصلی سایت در صفحه اول دیده میشه. برای دیدگاه بعدی، نام، ایمیل، و وب سایت من را در این مرورگر ذخیره کنید .

منبع:

خرید رپورتاژ ارزان

  • لالاللا للالابل
  • ۰
  • ۰

گوگل جدیدترین نسخه سیستم عامل Android ، Android 9.0 Pie را برای بسیاری از جدیدترین تلفن های هوشمند از جمله Google Pixel به بازار عرضه کرده است در ادامه با ما همراه باشید تا بدانید که کدام تلفن های هوشمند برای این نوع اندروید از بازار خارج شده اند . برخی از ویژگی های بهتر در Android 9.0 Pie وجود دارد که باعث می شود این نسخه نسبت به نسخه قبلی آن بهتر شود

نگاه جدید در اندروید 9

گوگل نگاه سیستم عامل Android 9.0 Pie را تغییر داده استدر ظاهر جدید هیچ لبه گرد وجود نداردجدای از این ، سایه اعلان نیز تغییر کرده استدر کنار این ، تنظیمات سریع و اعلان ها پاک هستندجدای از این ، کلید داغ تغییر کرده است تا بتوانید تنظیمات بلوتوث و وای-فای را گسترش دهید.

بسیاری از ویژگی های هوش مصنوعی به این سیستم عامل جدید اندروید اضافه شده استاز این میان ، ویژگی اعلان هوشمند نیز برای اعلان ها اضافه شده است.

حالت قفل کردن در اندروید 9

این ویژگی در آیفون X اپل مشاهده شده استهمین ویژگی در آخرین Android 9.0 گوگل نیز ارائه خواهد شدپس از فعال شدن این حالت ، می توانید سنسور اثر انگشت تلفن را غیرفعال کنیدبا این ویژگی ، هیچ کس نمی تواند شما را مجبور به باز کردن قفل گوشی کند.

کنترل یک دست

همچنین می توانید گوشی هوشمند خود را با یک دست در Android 9.0 جدید Google کنترل کنیدبا کمک کلید صدا و دکمه پاور ، شما قادر خواهید بود کل تلفن را کنترل کنید.

حالت تاریک

حالت تاریک در تنظیمات این سیستم عامل جدید اندروید ارائه شده استاگر می خواهید تصویر زمینه تاریک داشته باشید ، به جای تغییر آن ، می توانید حالت تاریک را روشن کنید یا تلفن قادر خواهد بود حالت را به طور خودکار تغییر دهد.

مناسب برای ویژگی درجه یک

بیشتر تلفن های هوشمند که امروز پرتاب شده اند با ویژگی های نوکیا همراه هستند ، به گونه ای گوگل این سیستم عامل را برای ویژگی نوکیا مناسب کرده استبا رفتن به حالت توسعه دهنده می توانید صفحه نمایش را با توجه به اندازه شکاف تنظیم کنید.

ابزار عکس

ابزارهای جدیدی برای گرفتن تصاویر نیز اضافه شده استبه محض فشار دکمه روشن ، گزینه ای برای گرفتن عکس از صفحه در بالای صفحه ظاهر می شوددر کنار این ، شما همچنین قادر به ویرایش و به اشتراک گذاری تصاویر op خواهید بود.

مانیتور داشبورد

Android 9.0 همچنین تحت برنامه جدید وب سازی Google ، یک ویژگی داشبورد جدید را به دست خواهد آورددر این ویژگی ، اگر زمان بیشتری را برای یک برنامه اختصاص دهید ، آن را نیز به شما هشدار می دهدهر یک از فعالیتهای دسک تاپ شما کنترل خواهد شد.

حرکات

صحبت از ژست آن ، برای اولین بار ، با تعویض دکمه Home Android ، دسته کوچک نصب شده استهمچنین ، سوئیچ اپلیکیشن آن مانند iPhone X به صورت افقی حرکت می کندیعنی قطعاً این ویژگی جدید برای کاربران اندرویدی جذاب خواهد بودتمرکز اصلی گوگل بر راحت تر کردن مدیریت تلفن های هوشمند از طریق ویژگی های جدید برای کاربران است.

چرخش کنترل

در Android Oreo یا سایر سیستم عامل ها می توانید چرخش گوشی را مطابق خود تغییر دهیداما اگر تلفن را در آخرین سیستم عامل اندروید بچرخانید ، صفحه نمایش تلفن شما به طور خودکار تغییر خواهد کرد.

  • لالاللا للالابل